...
Sklep internetowy Shoper.pl

Pytania i odpowiedzi

1. Gdzie jest moja paczka?

Aby sprawdzić status paczki wystarczy wejść na stronę przewoźnika (zazwyczaj jest to Pocztex lub DPD) i wpisać numer przesyłki podany w mailu.

2. Co w przypadku zaginięcia przesyłki?

Proszę się nie martwić - dzięki nowoczesnym systemom skanowania przesyłek takie przypadki są bardzo rzadkie. Przesyłki u nas są ubezpieczone więc w razie złożenia reklamacji na przewoźnika odzyskacie poniesione straty.

3. Przesyłka została uszkodzona, co teraz?

Przy doręczaniu przesyłki przez kuriera proszę o dokładne sprawdzenie opakowania i w przypadku widocznych uszkodzeń spisania odpowiedniego protokołu. Umożliwi to nam dobiegania się odszkodowania od przewoźnika. Zapewniamy jednak iż nasze przesyłki są zawsze bardzo dokładnie pakowane :)

4. Bezpieczeństwo - czy firma działa w sposób legalny?

Nasz sklep jest zarejestrowaną działalnością gospodarczą:

Dla Domu Aleksandra Hartwich
ul. Rynek 5 lokal 5
89-100 Nakło
NIP: 558 178 47 20

5. Czy wystawiacie faktury VAT?

Tak, na życzenie klienta wystawiamy faktury VAT.

6. Co Was odróżnia od innych sklepów internetowych?

Przede wszystkim indywidualne podejście do każdego klienta. Pełna pomoc w doradztwie i wyborze produktów. U nas kupisz towar najwyższej jakości w cenie najniższej na rynku.

7. Formularz zamówień nie działa poprawnie, jak mogę złożyć zamówienie?

W przypadku kiedy masz problem z uzupełnieniem formularza, spróbuj zmienić przeglądarkę internetową lub zatualizować do nowszej wersji. Starsze wersje przeglądarek mogą działać niepopranie. Zamówienia przyjmujemy również formularz kontaktowy, drogą mailową, telefonicznie, poprzed whatsapp lub facebooka.

8. Zamówiłem produkt, chciałbym coś domówić do tego zamówienia, co mam zrobić?

Jeżeli chcesz domówić produkt do istniejącego zamówienia wystarczy, że skontaktujesz się z nami poprzez formularz/ chat online lub maila w treści określając jaki produkt ma być dodany i do jakiego zamówienia. Proszę jednak pamiętać, że w przypadku niektórych produktów, czas wysyłki może zostać wydłużony.

10. Masz inne pytania?

Napisz do nas na Live Chat, który jest dostępny na naszej stronie internetowej w lewym dolnym narożniku klikając w niebieską ikonkę "Chat". Jest to jeden z najszybszych sposobów uzyskania informacji o wszystkim związanym z naszym sklepem. Kolejnym sposobem jest kontakt telefoniczny lub mailowy

tel: +48 696 297 150
mail: biuro@dla-domu.pl

 

Jeżeli czegoś nie mamy to dla Ciebie to sprowadzimy! 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl