Producenci
Promocje
SILIT PASSION New Orange 4cz. - Zestaw garnków, silargan
SILIT PASSION New Orange 4cz. - Zestaw garnków, silargan
1 849,00 zł 1 299,00 zł
szt.
SILIT VITALIANO Nero zestaw garnków 4 części, Indukcja
SILIT VITALIANO Nero zestaw garnków 4 części, Indukcja
2 498,00 zł 1 745,99 zł
szt.
WMF - Zestaw garnków Mini 5 części
WMF - Zestaw garnków Mini 5 części
539,00 zł 405,00 zł
szt.
WMF Lono Master Grill elektryczny 2400W
WMF Lono Master Grill elektryczny 2400W
929,00 zł 888,00 zł
szt.
Ballarini BOLOGNA CERAMIC Patelnia - 28 cm
Ballarini BOLOGNA CERAMIC Patelnia - 28 cm
199,00 zł 179,00 zł
szt.
ZWILLING JOY 4 części, zestaw garnków, Indukcja
ZWILLING JOY 4 części, zestaw garnków, Indukcja
1 289,00 zł 759,00 zł
szt.
SILIT Nature Blue - zestaw garnków 4 części, Indukcja
SILIT Nature Blue - zestaw garnków 4 części, Indukcja
1 999,00 zł 1 599,00 zł
szt.
SILIT PASSION Yellow 5cz. - Zestaw garnków LIMIT
SILIT PASSION Yellow 5cz. - Zestaw garnków LIMIT
2 449,00 zł 1 849,00 zł
szt.
WMF Durszlak Gourmet 24cm, cedzak
WMF Durszlak Gourmet 24cm, cedzak
219,99 zł 159,00 zł
szt.
WMF Basic Karafka 1,5l ze spiralami na owoce
WMF Basic Karafka 1,5l ze spiralami na owoce
319,00 zł 289,00 zł
szt.
SILIT Passion Green patelnia 28cm
SILIT Passion Green patelnia 28cm
499,00 zł 419,00 zł
szt.
HIT DNIA!
Zwroty i reklamacje

Gwarancja i reklamacja

Gwarancja oraz reklamacja będzie rozpatrywana na podstawie zachowanego dokumentu sprzedaży - paragonu fiskalnego lub faktury VAT. Wszystkie zakupione produkty podlegają 2 letniej gwarancji lub dłużej - przeważnie w opisie produktu jest to wyszczególnione.

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Zgłoszenie

Prosimy o wysłanie zgłoszenia na adres email sklepu: biuro@dla-domu.pl 
Zgłoszenie powinno zawierać numer zamówienia, imię i nazwisko, kopię dowodu zakupu oraz wskazanie produktu oraz przyczyna reklamacji, zgłoszenie powinno zawierać zdjęcia uszkodzeń.

2. Oświaczenie
Napisz oświadczenie, które będzie dołączone do przesyłki. Powinno zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data reklamacji oraz wystąpienia wady.

3.Odesłanie produktu
Po akceptacji reklamacji dystrybutor lub sprzedawca uzgodni termin wysyłki produktu. Prosimy nie zapomnieć dołączyć oświadczenia wraz z dowodem zakupu (paragon lub faktura VAT)
Proponujemy darmowy odbiór przesyłki w ustalonym wcześniej terminie.

 

Gwarancja:

Gwarancja nie obejmuje:

- Uszkodzeń mechanicznych,

- naczyń, garnków oraz patelni w których stwierdzono:

  • odbarwienia powstałe poprzez użytkowania niezgodnego z instrukcją,
  • uszkodzenia mechanicznego, powstałego na skutek uderzenia lub upadku naczynia,
  • uszkodzenia powstałe na skutek niewłaściwego czyszczenia,
  • przegrzanie dna,
  • uszkodzenia powstałe na skutek użycia niewłaściwych detergentów,
  • używanie do celów profesjonalnych i przemysłowych.

Niestosowanie się do zaleceń producenta i użytkowanie niezgodne z przeznaczeniem powoduje utratę gwarancji.

- Warunkiem uznania jest przedstawienie dowodu zakupu, data sprzedaży oraz wyszczególnionym rodzajem zakupionego przedmiotu.

Prawa konsumenta:

  1. Zgodnie z art. 8 ust. 1 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej (ustawa ta normuje sprzedaż z udziałem konsumentów) w przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową, kupujący (czyli konsument) może żądać albo bezpłatnej naprawy albo bezpłatnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad.
  2. Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

Produkt dotarł uszkodzony

Prosimy o sprawdzanie produktów w obecności kuriera i w przypadku konieczności wypełnienia odpowiedniego formularza szkody. Następnie prosimy o przesłanie jego kopii na adres mailowy: biuro@dla-domu.pl 

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt skontaktuj się z nami mailowo biuro@dla-domu.pl, napisz oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami. Oświadczenie powinno zawierać dane osobowe i adresowe Zamawiającego, numer konta bankowego, na które ma nastąpić zwrot pieniędzy, dane dotyczące zwracanej przesyłki (zawartość, ilość, cena), oraz własnoręczny podpis. Pamiętaj zwracany produkt nie może być używany!

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę. Koszty przesyłki nie podlegają zwrotowi.

*uwaga w przypadku stwierdzenia przez sklep naruszenia opakowania produktu (takiego, które nie idzie zamknąć ponownie) lub użytkowania przedmiotu pieniądze nie będą zwrócone.
*nie przyjmujemy paczek pobraniowych

Zwrot pieniędzy za przedmiot nastąpi w ciągu 5dni roboczych od odebrania paczki w takiej samej formie w jakiej konsument zawarł w trakcie zawarcia umowy kupna-sprzedaży. W przypadku wystąpienia zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokona zwrotu pieniędzy na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Kurier) już od 399,00 zł.
  • function 6

    POLECAMY 1945zł

  • WMF atic24

    Sztućce bez niklu

    WMF Cromargan Protect

  • Silit Professional 28cm

    359zł!!!

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl