Producenci
Promocje
WMF Ceramill Natura młynek czarny
WMF Ceramill Natura młynek czarny
179,00 zł 159,00 zł
szt.
ZWILLING Life - Zestaw noży 3 części
ZWILLING Life - Zestaw noży 3 części
389,00 zł 299,00 zł
szt.
WMF Saphir Zestaw garnków 4cz.
WMF Saphir Zestaw garnków 4cz.
789,00 zł 535,00 zł
szt.
WMF Vario Cuisine zestaw garnków 6cz. - indukcja
WMF Vario Cuisine zestaw garnków 6cz. - indukcja
2 599,00 zł 1 849,00 zł
szt.
SILIT SALTO patelnia 20cm, indukcja
SILIT SALTO patelnia 20cm, indukcja
329,00 zł 259,00 zł
szt.
Tescoma Ultima - Zestaw garnków 10 części
Tescoma Ultima - Zestaw garnków 10 części
999,00 zł 929,00 zł
szt.
Ballarini ALBA Tytanowa patelnia 32 cm, indukcja
Ballarini ALBA Tytanowa patelnia 32 cm, indukcja
449,00 zł 419,00 zł
szt.
Silit Pisa zestaw garnków 4el. - Indukcja
Silit Pisa zestaw garnków 4el. - Indukcja
579,00 zł 469,00 zł
szt.
WMF BASIC 1l - karafka do wody z 2 szklankami 250ml
WMF BASIC 1l - karafka do wody z 2 szklankami 250ml
225,00 zł 194,00 zł
szt.
SILIT MODESTO 4cz. - zestaw garnków 1,3l - 3,7l, Silargan
SILIT MODESTO 4cz. - zestaw garnków 1,3l - 3,7l, Silargan
1 249,00 zł 899,00 zł
szt.
Kela Oak wieszak na ręczniki, metal/drewno dębowe
Kela Oak wieszak na ręczniki, metal/drewno dębowe
462,00 zł 439,99 zł
szt.
HIT DNIA!
Zwroty i reklamacje

Gwarancja i reklamacja

Gwarancja oraz reklamacja będzie rozpatrywana na podstawie zachowanego dokumentu sprzedaży - paragonu fiskalnego lub faktury VAT. Wszystkie zakupione produkty podlegają 2 letniej gwarancji lub dłużej - przeważnie w opisie produktu jest to wyszczególnione.

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Zgłoszenie

Prosimy o wysłanie zgłoszenia na adres email sklepu: biuro@dla-domu.pl 
Zgłoszenie powinno zawierać numer zamówienia, imię i nazwisko, kopię dowodu zakupu oraz wskazanie produktu oraz przyczyna reklamacji, zgłoszenie powinno zawierać zdjęcia uszkodzeń.

2. Oświaczenie
Napisz oświadczenie, które będzie dołączone do przesyłki. Powinno zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data reklamacji oraz wystąpienia wady.

3.Odesłanie produktu
Po akceptacji reklamacji dystrybutor lub sprzedawca uzgodni termin wysyłki produktu. Prosimy nie zapomnieć dołączyć oświadczenia wraz z dowodem zakupu (paragon lub faktura VAT)
Proponujemy darmowy odbiór przesyłki w ustalonym wcześniej terminie.

 

Gwarancja:

Gwarancja nie obejmuje:

- Uszkodzeń mechanicznych,

- naczyń, garnków oraz patelni w których stwierdzono:

  • odbarwienia powstałe poprzez użytkowania niezgodnego z instrukcją,
  • uszkodzenia mechanicznego, powstałego na skutek uderzenia lub upadku naczynia,
  • uszkodzenia powstałe na skutek niewłaściwego czyszczenia,
  • przegrzanie dna,
  • uszkodzenia powstałe na skutek użycia niewłaściwych detergentów,
  • używanie do celów profesjonalnych i przemysłowych.

Niestosowanie się do zaleceń producenta i użytkowanie niezgodne z przeznaczeniem powoduje utratę gwarancji.

- Warunkiem uznania jest przedstawienie dowodu zakupu, data sprzedaży oraz wyszczególnionym rodzajem zakupionego przedmiotu.

Prawa konsumenta:

  1. Zgodnie z art. 8 ust. 1 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej (ustawa ta normuje sprzedaż z udziałem konsumentów) w przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową, kupujący (czyli konsument) może żądać albo bezpłatnej naprawy albo bezpłatnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad.
  2. Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

Produkt dotarł uszkodzony

Prosimy o sprawdzanie produktów w obecności kuriera i w przypadku konieczności wypełnienia odpowiedniego formularza szkody. Następnie prosimy o przesłanie jego kopii na adres mailowy: biuro@dla-domu.pl 

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, konsument ma prawo odstąpić od umowy w przeciągu 14 dni. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt:

a) skontaktuj się z nami mailowo biuro@dla-domu.pl
b) napisz oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami. Oświadczenie powinno zawierać dane osobowe i adresowe Zamawiającego, numer konta bankowego, na które ma nastąpić zwrot pieniędzy, dane dotyczące zwracanej przesyłki (zawartość, ilość, cena), oraz własnoręczny podpis. Pamiętaj zwracany produkt nie może być używany!
c) Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
d) do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
e) koszty przesyłki nie podlegają zwrotowi.
f) Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje przedsiębiorcy.
g) Nie przyjmujemy paczek pobraniowych.

Zwrot pieniędzy za przedmiot nastąpi w ciągu 5dni roboczych od odebrania paczki w takiej samej formie w jakiej konsument zawarł w trakcie zawarcia umowy kupna-sprzedaży. W przypadku wystąpienia zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokona zwrotu pieniędzy na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Kurier) już od 399,00 zł.
  • silit toskana

     

    PROMOCJA!

  • WMF atic24

    Sztućce bez niklu

    WMF Cromargan Protect

  • WMF Basic karafka

    SALE

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl