
WMF Fusiontec Mineral patelnia 28cm, indukcja
Opis
WMF Fusiontec Mineral patelnia 28cm
Zaawansowany technologicznie materiał WMF FUSIONTEC zapewnia wyjątkowe doznania kulinarne. WMF FUSIONTEC to specjalny żelazny rdzeń, który łączy się z naturalnymi minerałami i staje się nieodłącznym materiałem, charakteryzuje się on wyjątkowo gładką powierzchnią odporną na zarysowania oraz odpryski. Smażenie w naczyniach z tej serii jest również zdrowe, bez szkodliwych substancji odpowiednie dla alergików na nikiel. Ten zaawansowany technologicznie materiał został opracowany z myślą o absolutnej najwyższej wydajności - na całe życie. Naczynia już zawsze będą wyglądały jak nowe. Super gładka powierzchnia jest szczególnie twarda i odporna na przecięcia i ścieranie. To wysokiej jakości sprzęt kuchenny można myć w zmywarce i łatwo go czyścić. Doskonałe przewodnictwo cieplne i dystrybucja zapewniają najwyższą wydajność gotowania. Naczynia produkowane w Niemczech, mają 30-letnią gwarancję.
Właściwości:
- średnia patelnia do bardzo szybkiego smażenia,
- zewnętrzna warstwa w czarnym kolorze,
- wykonana z unikalnego materiału Fusiontec – rdzeń z żelaza stapiany jest w nierozerwalną całość z powłoką z naturalnych minerałów w bardzo wysokich temperaturach, charakteryzuje się wyjątkowo gładką powierzchnią odporną na zarysowania oraz odpryski, odporny na rdzę i kwasy,
- wyjątkowe rezultaty gotowania – materiał doskonale przewodzi i rozprowadza ciepło, energooszczędny,
- nieodkształcające się dno,
- patelnia posiada uchwyty ze stali nierdzewnej Cromargan: przedni oraz długą rączkę z silikonową nakładką, która się nie nagrzewa,
- posiada również szeroką krawędź wylewową,
- nadaje się do kuchenek ceramicznych, gazowych, elektrycznych i indukcyjnych, odpowiednia na palniki o średnicy 22 cm,
- łatwa do czyszczenia – można myć w zmywarce,
- wyprodukowana w Niemczech.
Materiał: żelazo, stal nierdzewna
Kolor: kolor czarny, srebrny, przezroczysty
Kolekcja: Fusiontec Mineral
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.